close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים למשלוח פרחים דרך האינטרנט

מערכת שורשכח אב, תשעה13/08/2015

היום אין צורך להגיע פיזית לחנות פרחים בכדי לבחור את הזר המתאים ואפילו טלפון אינו נחוץ יותר. דרך מצוינת לבצע רכישת פרחים היא דרך האינטרנט

תגיות:
זר פרחים מסוגנן- פרחי נס ציונה
צילום: יח"צ האתר
פרחים הם מתנה נצחית, מתנה שתמיד כיף לתת או לקבל. זוהי מתנה מצוינת גם למעגל החברים הקרובים וגם לאנשים רחוקים יותר. פרחים מתאימים גם להענקת מתנה ללא סיבה וגם כאשר הנסיבות הן רשמיות יותר: אירוע משמח, מתנה ללקוח נאמן ועוד. היום אין צורך להגיע פיזית לחנות פרחים בכדי לבחור את הזר המתאים ואפילו טלפון אינו נחוץ יותר. דרך מצוינת לבצע רכישת פרחים היא דרך האינטרנט. ישנן היום חנויות מקוונות של פרחים המבצעות משלוחים לכל הארץ או אתרי אינטרנט של חנויות פרחים דרכם ניתן לבצע הזמנות. עם זאת, כמו כל רכישה באינטרנט, גם ברכישת פרחים יש לשים לב למספר נקודות.

לבחור בחנות אמינה ואיכותית
פרחים הם מוצר רגיש אשר יכול להגיע לבית הלקוח במצב נפלא אך יכול גם להגיע כשמראהו עלוב. לכן, כדאי לבחור בחנות אינטרנטית או אתר של חנות פרחים העושה רושם רציני. על פי הכתוב באתר בדקו מהו הידע והניסיון בפרחים שישנו לבעלי החנות או האתר, הסתכלו אילו סוגי זרים מוצעים והאם ההיצע רחב ומוצא חן בעיניכם ואף ימצא חן בעיני מקבל הזר. אם יש ביכולתכם לקבל המלצה על אתר כמובן שהדבר עדיף.

כמה זמן יעבור מרגע ההזמנה עד רגע קבלת הזר?
זוהי נקודה חשובה מאוד. מומלץ לבחור אתר של חנות פרחים הנמצאת באזור מגוריו של מקבל הזר. אם אתם גרים בצפון אך מקבל הזר גר במרכז, עדיף לבחור חנות פרחים נס ציונה או חנות מקוונת העובדת עם משלוחים במרכז מאשר בחנות פרחים באזור מגוריכם. ממש כפי שאתם חשים עייפים לאחר נסיעה מהצפון למרכז, גם זר הפרחים אשר השקעתם בו מחשבה וכסף יגיע כשהוא עייף אם לא נבול... הרושם הראשוני שעושה זר הוא במידת הרעננות שלו. לכן, בחרו חנות פרחים קרובה ככל האפשר למגוריו של מקבל הזר כך שהזר יגיע טרי ורענן.

בחירת הזר היפה ביותר
מעבר לזר רענן וטרי, חשוב לבחור גם את הזר היפה ביותר והמתאים ביותר לאדם לו הוא מיועד. אם מדובר בזר המיועד לאדם אותו אתם מכירים אישית, סביר כי תדעו לאיזה כיוון ללכת. חשוב לבחור זר על פי טעמו של אותו אדם וגם על פי סוג הקשר עימו ונסיבות הענקת הזר. אם מדובר על אדם בעל אופי נמרץ, נועז ובלתי שגרתי, ניתן לבחור זר המורכב מצירוף פרחים בשלל צבעים, ביניהם גם פרחים בצבעים חמים ככתום, צהוב או אדום. אם מדובר על אדם שקט ומופנם יתכן כי זר בצבע אחיד או בשניים- שלושה גוונים הקרובים זה לזה יתאימו יותר. אם מדובר על אדם מבוגר, זר בעל אופי יוקרתי ומכובד הכולל למשל סחלבים או שושן צחור יתאים. שוטטו באתרי האינטרנט של חנויות הפרחים או החנויות המקוונות והסתכלו בזרים המוצעים. בחנויות והאתרים הרציניים ניתן למצוא מבחר גדול של זרים המתאים לאנשים בעלי אופי שונה ולנסיבות שונות.

אפשרויות שונות לתוספות
אמנם פרחים בפני עצמם הם מתנה נפלאה המביאה עימה הרבה אור, צבע וחגיגיות, אך בחנויות המתמחות בתחום מוצעות תוספות שונות היכולות להוסיף חן למתנה. התוספות יכולות להיות שוקולדים- חבילות שוקולד או פרלינים על מקל הנראים כחלק מהזר, בקבוק יין, מתנה לתינוק או ליולדת הכוללת גם מגבת קטנה ורכה או חבילת בגדים. אם ברצונכם להוסיף לזר הפרחים מתנה בדקו באתרים השונים אלו תוספות ניתן לצרף לזר הפרחים ומהו מחירן.

כמה זה עולה לנו...
עד כמה שפרחים היא מתנה יפהפיה היוצרת אווירה רומנטית סביבה, עדיין יש לקחת בחשבון שיקולים יבשים כמו עלויות. השוו בין אתרים שונים את מחירי הזרים. בדקו זרים הנראים בגודל זהה פחות או יותר והשוו את המחירים. עלויות הזר משתנות בהתאם לכמות הפרחים, סוגם ועלות המשלוח. בחרו באתר המציע תמורה הולמת למחיר שהוא דורש. אם המחיר זול באופן משמעותי מאתרים אחרים הדבר צריך להדליק נורה אדומה- יתכן שמדובר על משלוח אשר יביא את הזר כעבור זמן ממושך, או שהזר יכלול פרחים שאינם טריים. כמו בכל מוצר- כדאי לרכוש מן האמצע- לא את היקר ביותר ולא הזול ביותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה